Aanwezigheidsregistratie tool van DigiReceptie
DigiReceptie maakt het mogelijk


Aanwezigheidsregistratie tool van DigiReceptie
DigiReceptie maakt het mogelijk
De beste tool voor aanwezigheidsregistratie
Het bijhouden van de aanwezigheid binnen je bedrijf is eigenlijk een onmisbaar onderdeel van je werkzaamheden. Aan de ene kant zodat jij als werkgever altijd zicht hebt op de mensen die op een bepaald moment in je bedrijf aanwezig zijn. Maar aan de andere kant ook om er voor te zorgen dat je in geval van calamiteit weet welke mensen er allemaal veilig je bedrijf uit moeten komen.
Dit is essentiele informatie die je BHV-er altijd paraat zal willen hebben. Met onze aanwezigheidsregistratie tool is dit in no time geregeld. Zo is iedereen binnen jouw bedrijf altijd veilig.
Meer weten over onze tool voor aanwezigheidsregistratie?
Wil jij de aanwezigheid registreren met onze tool? Dan kun je hier altijd even contact over opnemen met ons. We staan klaar om jou te helpen met het zo effectief mogelijk registreren van de aanwezigheid binnen je bedrijf. We beantwoorden graag je vragen en geven je advies over de werking van onze tool.
Maar je kunt ook altijd even een kijkje nemen in het Kenniscentrum op deze site. Hier vind je namelijk heel overzichtelijk bij elkaar hoe onze tool precies werkt en wat jij er allemaal van kunt verwachten. De verschillende functionaliteiten worden heel overzichtelijk en duidelijk voor je uitgelegd.
Koppel DigiReceptie met andere software
DigiReceptie synchroniseert met alle bekende bedrijfssoftware. Via de API kunnen bezoekersafspraken worden gesynchroniseerd met meer dan 100 softwaresystemen.
Koppel DigiReceptie met uw software
DigiReceptie synchroniseert met alle bekende bedrijfssoftware. Via de API kunnen bezoekersafspraken worden gesynchroniseerd met meer dan 100 softwaresystemen.