Aanwezigheid systeem
Voor het bijhouden van aanwezigheid ons systeem inzetten
Het is voor een bedrijf belangrijk om een goed systeem op zijn plaats te hebben waarmee de aanwezigheid binnen een bedrijf in de gaten gehouden kan worden. Dit is heel eenvoudig te regelen als je hiervoor DigiReceptie gebruikt. Ons systeem voor aanwezigheid registratie is namelijk dusdanig ontwikkeld dat het zo gebruiksvriendelijk mogelijk is. Zo weet jij altijd direct welke bezoekers er bij je bedrijf aanwezig zijn en bij welke van jouw medewerkers ze zitten. Wil je hier meer over weten? Dan kun je natuurlijk altijd even contact met ons opnemen om je vragen aan ons te stellen.
Aan de slag met een goed aanwezigheid systeem
Het bijhouden van de aanwezigheid is niet alleen handig om te weten of bepaalde bezoekers al zijn gearriveerd, maar het is ook noodzakelijk in het geval er een calamiteit uitbreekt bij je bedrijf. In een dergelijk geval weet je meteen wie er allemaal naar buiten moeten worden gehaald. Het registreren van je bezoekers is met behulp van onze app heel eenvoudig. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is de afspraak in je digitale agenda te zetten. Aan de hand hiervan wordt er door ons systeem automatisch een uitnodiging naar de persoon in kwestie verstuurd. Hier zit een QR-code in, waarmee er heel eenvoudig bij aankomst bij je bedrijf ingecheckt kan worden. Alle benodigde gegevens over deze bezoeker zitten dan in je systeem, tot het moment dat de bezoeker weer uitcheckt.
Meer weten over ons systeem voor aanwezigheid?
Als je meer wil weten over ons aanwezigheid systeem, dan raden wij je aan om hiervoor gewoon een keer contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om al je vragen te beantwoorden en je meer te vertellen over hoe ons systeem precies werkt. Je kunt natuurlijk ook altijd even een kijkje nemen in het Kenniscentrum op deze website. Hier vind je uitgebreide informatie over de werking van ons systeem. Zo krijg je een goede indruk van hoe alles werkt, maar ook van de vele mogelijkheden die je met onze app hebt.