Via de DigiReceptie API kunnen:
- medewerkers worden gesynchroniseerd
- afspraken geïmporteerd uit elk type agenda/server
- data export van en naar elk CRM/database
- documenten overzetten
- deuren en slagbomen openen met de Switch
- gemakkelijk inloggen met een Single sign-on server
- bestaande toegangscontrole en kentekenherkenning intergratie
Gebruik maken van de speciale DigiReceptie API? Neem dan contact op met de medewerkers van onze servicedesk. Zij vertellen graag meer over de mogelijkheden.
Via de DigiReceptie API kunnen:
- medewerkers worden gesynchroniseerd
- afspraken geïmporteerd uit elk type agenda/server
- data export van en naar elk CRM/database
- documenten overzetten
- deuren en slagbomen openen met de Switch
- gemakkelijk inloggen met een Single sign-on server
- bestaande toegangscontrole en kentekenherkenning intergratie
Gebruik maken van de speciale DigiReceptie API? Neem dan contact op met de medewerkers van onze servicedesk. Zij vertellen graag meer over de mogelijkheden.
Om die dienstverlenende functie van de ICT branche te ondersteunen, is er behoefte aan soft skills. Dat is waar DigiReceptie een meerwaarde creëert bij de ontvangst van je bezoek. Met onze specialistische kennis integreren we standaardoplossingen zorgvuldig in jouw specifieke situatie. Door de inzet van onze slimme software wordt een efficiëntieslag gerealiseerd met een minimalisering van risico’s op het gebied van continuïteit, dataverlies en hoge kosten. DigiReceptie kan direct geïntegreerd worden en op bestaande ITarchitectuur worden aangesloten.