DigiReceptie en ISO Certificering bezoekersregistratie
Meer dan 1.6 miljoen bedrijven wereldwijd zijn ISO gecertificeerd.
Wat is AVG?
Bedrijven willen met toenemende mate enkel en steeds meer zakendoen met andere ISO-gecertificeerde bedrijven of eisen certificering voor verdere samenwerking. Niet-gecertificeerde bedrijven worden steeds meer uitgesloten bij aanbestedingen of leverancier-/partnerselecties. ISO-kwaliteitsnormen zijn bewust ontwikkeld om u te helpen uw bedrijf goed te beheren en te leiden. Daarnaast helpt het u de bedrijfsprestaties continu & systematisch te evalueren en te optimaliseren.
Wanneer uw bedrijf ISO gecertificeerd is wil dat zeggen dat er voor 100% aan alle eisen van de betreffende norm voldaan is. Een onafhankelijke externe organisatie, de Certificatie Instelling(CI), concludeert dit uit onderzoek (een audit) waarna zij u een officieel ISO-certificaat toekennen.
Door digitale registratie van bezoekers weet u altijd wie er in uw pand is. Door het laten lezen en accorderen van uw hygiëne- en veiligheidsregels brengt u uw bezoekers op de hoogte van de risico’s en uw voorwaarden. Met DigiReceptie beheerd u eenvoudig al uw bezoekersstromen per bezoekerstype. Door een nauwkeurig toegangscontrole en bezoekers registratie beschermt u uw eigendommen en die van uw medewerkers. Met DigiReceptie heeft u een sluitende bezoekersregistratie volgens de Arbowet, HACCP, ISO 9001 en ISO 22000.
Wat houdt de AVG in?
De belangrijkste voordelen:
- ISO-certificering helpt om uw verschillende bedrijfsprocessen te identificeren en te optimaliseren. Hierdoor krijgt uw management een hulpmiddel ter beschikking om het bedrijf te sturen.
- ISO-certificering draagt bij aan positief bedrijfsimago, zowel nationaal als internationaal, wat resulteert in een voorsprong op uw concurrenten.
- Processen & structuren worden voor de gehele organisatie duidelijk, waaronder communicatiestructuren, taken en verantwoordelijkheden.
- Verhoging van efficiëntie, wat resulteert in kostenverlagingen.
- Betrokkenheid van uw medewerkers wordt hierdoor vergroot, wat bevorderlijk is voor de werksfeer, werkdruk en terugdringen van ziekteverzuim.
- Klant en klanttevredenheid staat centraal; focus op het optimaliseren van klanttevredenheid.
- Problemen kunnen tijdig gesignaleerd en geïdentificeerd worden, waardoor u actie kunt ondernemen om fouten in de toekomst te voorkomen.